Nog een paar dagen.... - Reisverslag uit Beek, Nederland van Jacqueline Kroonen - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen.... - Reisverslag uit Beek, Nederland van Jacqueline Kroonen - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen....

Door: Math en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

23 Januari 2011 | Nederland, Beek

Vandaag regent het bijna de hele dag. Het is zondag 23 januari 2011 en over 12 daagjes begint Kroontjes Reis. We zijn vandaag druk met de laatste voorbereidingen. Alle belangrijke documenten gemaild. De laatste check of alle papieren compleet zijn. Het Australische visum, het nationale paspoort, de belangrijkste telefoonnummers.. etc. Math heeft een handig draaiboek gemaakt zodat we alles in één overzicht bij elkaar hebben. De route heeft hij nu al menig keertje doorlopen en via google earth diverse plekken opgezocht. Hij popelt om eindelijk in de camper te stappen en te starten met onze tour door NZ. Tot...?

• 01 Februari 2011 - 08:58

Vief:

Ik wens jullie een fantastische reis en kijk nu al uit naar jullie reisverslagen!

Geniet ervan!

Groetjes, Vief

• 01 Februari 2011 - 18:00

Jan En Monique:

Hallo Math en Jacqueline,
    Wij wensen jullie een super mooie reis met net zoveel blijvende indrukken als wij hebben opgedaan.
    We zullen jullie volgen en weer met jullie meegenieten. Vooral veel schrijven over Australië. Dat is ons volgende reisdoel.
    Groetjes
    Jan en Monique

• 02 Februari 2011 - 08:19

C&C:

Geniet ervan.
    We gaan jullie volgen via de reisverslagen.
    Bye Bye

• 02 Februari 2011 - 19:54

Nanny:

Hoi Jacqueline en Math

Ik wens jullie een fijne, mooie en zeer indrukwekkende reis.
    Geniet van alles!
    Groetjes, Nanny

• 03 Februari 2011 - 13:50

Lily:

De kriebelen zullen er al zijn,morgen zeker.
    Wens jullie een heerlijke vakantie en we zullen jullie zeker volgen.

Groetjes oet Ingber.

• 03 Februari 2011 - 16:12

Gert:

Ik ga jullie volgen! Heel veel plezier samen en tot over enkele weken.

• 03 Februari 2011 - 20:27

Patrice En Frank:

Wij wensen jullie een fantastische reis toe en hopen dat jullie heel veel mooie dingen tegen gaan komen onderweg, maar dat gaat vast wel lukken... We zullen jullie zeker volgen dus vooral veel schrijven...
    Alvast een goede reis en heel veel genieten.
    Veel liefs van ons uit Beverwijk
    X

• 03 Februari 2011 - 20:59

Mia En Wiel:

He luitjes het is gelukt,dus kijk uit naar jullie verslag.Mia

• 04 Februari 2011 - 07:32

Ger En Mia:

Hoi Jacqueline en Math,

Wij wensen jullie een goede reis en een geweldige vakantie toe.
    Wij gaan jullie zeker volgen.

Groetjes uit Reijmerstok.

• 05 Februari 2011 - 11:29

Vera:

hoi jacqueline en math.
    Ik wens jullie een super te gekke reis blijf jullie volgen en misschien zie je mijn zus nog in perth heb je het adres en tel nr doorgemaild.

gr Vera

• 05 Februari 2011 - 22:13

Jeanny En Joep:

Ben erg benieuwd te horen wanneer jullie aankomen in NZ en de camper kunnen starten voor jullie geweldige reis.
    Kijk uit naar het volgende reisverslag!
    Groetjes uit Herkenbosch!