Een kort berichtje uit Amerika - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jacqueline Kroonen - WaarBenJij.nu Een kort berichtje uit Amerika - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jacqueline Kroonen - WaarBenJij.nu

Een kort berichtje uit Amerika

Door: Math en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

01 Mei 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Heee, een hotel met pc. Het is nu donderdag 1 mei 19.45 uur. In Nederland is het nu 2 mei 04.45 uur. We bevinden ons nu op weg terug naar Los Angeles na 2 dagen San Francisco. Voordat we in SF aankwamen zijn we door het Sequoia Park gereden. Prachtig wat een uitgestrekte natuur. Er lag nog sneeuw. In het park hebben we de grootste en oudste boom bezocht. Daarentegen waren wij kabouters. SF was ook een bijzondere stad. Weer een hele andere cultuur maar ook de temperatuur. Een jas was daar nog welkom. Een stad gebouwd op 42 heuvels en welke!!. Dat hebben we geweten. Maar wel mooi. We hebben nog elke keer een nette slaapgelegenheid gevonden via Travelodge. Nu zitten we in een Best Western motel. Heeft niets met cowboys te maken hoor!!. Hier hebben we een prachtig uitzicht over de grote oceaan. In amerika is alles zo groot en ruim zelfs de maaltijden. Een gewoon broodje kent men hier niet. Als je je bestelde maaltijd krijgt is het steeds weer schrikken met het gevolg dat ook veel weer retour gaat. Maar het is wel heerlijk. Over twee daagjes beginnen we weer aan de lange terugreis. Vooraf gaan we met Danique de universiteit UCLA bekijken en genieten van de zon.