Eerste ervaringen in Amerika - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jacqueline Kroonen - WaarBenJij.nu Eerste ervaringen in Amerika - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jacqueline Kroonen - WaarBenJij.nu

Eerste ervaringen in Amerika

Door: Math en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

26 April 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo hier issie dan ons eerste berichtje. We zijn in ieder geval goed aangekomen na een zeer lange reis. Vanaf Frankfurt was het een ruim 12 urige zit. In totaal 24 uren gereisd. Vanacht was het effe wennen om 3.00 zat ik klaarwakker recht op. Maar gelukkig weer in slaap gevallen. 's-morgens bleek dat de andere er ook last van hebben gehad.Vandaag merken we al bijna niets meer van het tijdsverschil. Het motel waar we tot zondagavond blijven is primitief maar netjes. Ontbijten doen we buiten de deur. Vandaag hebben we onze ogen uitgekeken. Alles is hier BIG..de auto's, de wegen, de huizen, veel hoogbouw. Dan, Santa Monique, Malibou beach, Beverly Hills, nou, nou het mag wat kosten hier..
Maar het merendeel zijn dure poorten,(1 poort is evenveel waard als een klein huisje bij ons)en kunnen we er niet achter kijken. Ook weer BIG..secret. We gaan zo meteen samen met Danique eten en dan nog naar Rodeo Drive winkelen. (haha) Morgen gaan we de hele dag naar San Diego. We zullen onze ervaringen verder beschrijven als we weer een pc tegenkomen. Groetjes van ons allen.
PS. foto's gaat nog effe niet lukken

• 26 April 2008 - 07:26

Ben:

Hey Americo's, bedankt voor de leuke verjaardagskaart. Zoek me maar een leuke Harley uit daar, maakt niet uit wat ie kost. Groetjes en have fun Ben en Piet

• 27 April 2008 - 09:01

Vivianne:

Wat leuk om zo een beetje met jullie mee te reizen! Ik ben gek op reisverhalen dus ik zal regelmatig kijken of ik al weer nieuwe ervaringen kan meelezen. Heel veel plezier daar nog allemaal!!

Groetjes,
    Vief

• 27 April 2008 - 19:10

Mark:

Hoi Jacqueline en husband,

Leuk jullie verhaal hier te lezen, via de hyves achtergekomen.

Ik wens jullie een heel leuk verblijf daar in the States, geniet er maar van.
    De jetlag bij terugkomst zal vrees ik erger zijn, maar daar moet je nog maar even niet aan denken.

Vele groetjes, nu nog uit Nederland straks in Kreta van Mark.

• 28 April 2008 - 13:36

Mam En Alex:

Eerste fotos gezien.

Eerst ervaringen ook gelezen.

Leuk om het mee te beleven.

Groetjes