Vertrek vanuit Beek naar Dover - Reisverslag uit Dover, Verenigd Koninkrijk van Jacqueline Kroonen - WaarBenJij.nu Vertrek vanuit Beek naar Dover - Reisverslag uit Dover, Verenigd Koninkrijk van Jacqueline Kroonen - WaarBenJij.nu

Vertrek vanuit Beek naar Dover

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

25 Augustus 2017 | Verenigd Koninkrijk, Dover

Vandaag, vrijdag 25 augustus, vertrekken wij op een zonnige dag richting Duinkerken voor de Ferry van DFDS om 14.00 uur naar Dover. De overtocht verliep na strenge grenscontroles rustig. Al snel zagen wij in de verte de krijtrotsen verschijnen. De groene strook tussen de rotsen is de plek waar wij die zelfde avond een wandeling maakten. Camping is verzorgd en vele Engelsen genieten van hun Bankholiday weekend. Tijdens de wandeling ontmoeten wij de overbuurman van de camping die ons spontaan zijn verrekijker meegaf. De Engelsen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Na het avondeten hebben we het vissersdorpje Folkstone bezocht. Zie foto, boottocht was momenteel niet mogelijk.
Morgen reizen wij door naar Lynton. De langste reis van deze vakantie.