Survivaltochtje naar Padstow - Reisverslag uit Padstow, Verenigd Koninkrijk van Jacqueline Kroonen - WaarBenJij.nu Survivaltochtje naar Padstow - Reisverslag uit Padstow, Verenigd Koninkrijk van Jacqueline Kroonen - WaarBenJij.nu

Survivaltochtje naar Padstow

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

30 Augustus 2017 | Verenigd Koninkrijk, Padstow

De woensdag bleef de regen nog aanhouden. Echt Engels weer zoals onze overbuurvrouw op de camping gisteren zei. Wij hadden er snel genoeg van. In droge pauzes maakten we de caravan reis klaar en vertrokken zuidelijk richting Padstow Touring Park, ongeveer 2,5 uur rijden.
Een prachtige camping met grote comfortabele campingplaatsen, je dient met de wagen en eventuele aanbouw op harde grond op te bouwen en hebt nog een stukje gras als zitje. Toiletten, douches en afwasruimtes zijn heel netjes. Zeker een aanrader.
Het zonnetje schijnt weer en waait nogal en de temperatuur is frisjes, maar heerlijk voor een uitje. Een wandeling door mais- grasvelden en klimmen over hardstenen poortjes, een survivaltochtje brengt ons na ongeveer 20-30 minuten in hartje Padstow. Je daalt af naar het haventje en in ons achterhoofd hielden we lachend, wat we af gaan moeten we dadelijk ook weer op.